Надолуження освітніх втрат із платформою «ПОВІР»: найбільш затребуваний предмет — математика

Співзасновник платформи, співавтор педагогічної моделі, заступник голови комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин презентував результати пілотування одного року платформи “ПОВІР” під час проведення освітянської (не)конференції EdCamp. Парламентар розповів про систему надолуження освітніх втрат та поділився результатами роботи платформи.
Як розповів Сергій Колебошин, до навчання на платформі було запрошено більше 3,5 тисячі дітей. До фактичного навчання було залучено майже 1,7 тисячі учнів.
Заявку на марафон подала кожна друга дитина, а найбільш затребуваним предметом стала математика. Марафон закінчило майже 96% дітей.
Парламентар також зазначив, що педагогічна модель “ПОВІР” побудована на чотирьох компонентах:
«Ми планували охопити 2000 осіб з 7, 9, 11 класів, три предмети у нас були — математика, українська і англійська мови», — зазначив Колебошин.
Крім того, депутат зауважив, що педагоги, які працювали тренерами і СЕН-педагогами, відзначають, що досвід роботи на платформі «ПОВІР» позитивно вплинув на їхній досвід роботи за основним місцем роботи. «Це, за їхніми оцінками, 4,4 бали із 5», — констатує Сергій Колебошин.
За результатами опитування дітей — 94,2% дали оцінку на п’ять зірочок.