Новини

Надолуження освітніх втрат із платформою «ПОВІР»: найбільш затребуваний предмет — математика

23 Тра, 2025 Нова українська школа 30
/

Співзасновник платформи, співавтор педагогічної моделі, заступник голови комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин презентував результати пілотування одного року платформи “ПОВІР” під час проведення освітянської (не)конференції EdCamp. Парламентар розповів про систему надолуження освітніх втрат та поділився результатами роботи платформи.

Як розповів Сергій Колебошин, до навчання на платформі було запрошено більше 3,5 тисячі дітей. До фактичного навчання було залучено майже 1,7 тисячі учнів.

Заявку на марафон подала кожна друга дитина, а найбільш затребуваним предметом стала математика. Марафон закінчило майже 96% дітей.

Парламентар також зазначив, що педагогічна модель “ПОВІР” побудована на чотирьох компонентах:

  • Спринти — короткі зустрічі з педагогами-предметниками для вирішення нагальної швидкої проблеми;
  • Марафон — глибока системна довготривала робота дитини з педагогом-предметником, СЕН-педагогом;
  • Віч-на-віч — зустрічі з СЕН-педагогами, практики соціально-емоційного навчання дітей;
  • Гейміфікація — інтеграція інтерактивних ігрових компонентів у неігровий контент.

«Ми планували охопити 2000 осіб з 7, 9, 11 класів, три предмети у нас були — математика, українська і англійська мови», — зазначив Колебошин.

Крім того, депутат зауважив, що педагоги, які працювали тренерами і СЕН-педагогами, відзначають, що досвід роботи на платформі «ПОВІР» позитивно вплинув на їхній досвід роботи за основним місцем роботи. «Це, за їхніми оцінками, 4,4 бали із 5», — констатує Сергій Колебошин.

За результатами опитування дітей — 94,2% дали оцінку на п’ять зірочок.

Поділитися статтею